Alla inlägg under juni 2013

Av Malin - 25 juni 2013 20:01

Här kommer gårdagens resultat:


Vikt: 68,6 kg ( -1 kg sen 3 juni och -6,6 kilo sen nyår)


Jag börjar få häng på maten nu, träningen är sämre just nu. Förstår bara inte varför man måste frossa i allt onyttigt bara för att man träffas och umgås- borde man inte kunna umgås utan den lilla efterrätten eller den lilla kakan till kaffet?? Jag blir ju så himla läskad och vill inte vara utan då det finns- men jag har sagt till mig själv att tar jag bara minsta biten av det goda så räcker det.


Träningen blir lidande då vi ändå är ute rätt mycket nu, jag och barnen, och på kvällen stupar jag i soffan!!

Av Malin - 3 juni 2013 21:57

Okej, denna veckans reslutat kommer här:


Vikt: 69,6 kg (-1,8 kg på en vecka)

Midja: 90,5 cm (+-0 på en vecka)


Idag var första dagen som jag kände sug efter något att äta på kvällen, men med lite depp i själen så blir det så ibland. Har iaf gått en promenad när Olle skulle sova och Ellen gick jämte i hyfsat bra tempo. Sedan tog vi en cykeltur bort till Svansjön och tillbaka på ca 30 minuter och barna kände om det var varmt i vattnet- vilket det var! Ikväll körde jag även bort 5 skottkärror med jord som jag gräver ur berget för att anlägga ett stenparti med växter- så roligt att skapa något själv.


Någon imorgon som ska hitta på något efter förskolan- typ bada vid Lygnevi eller lekplatsen???

Av Malin - 3 juni 2013 21:48

Här kommer förra veckans resultat:


Vikten: 71,4 kg

Midjan: 90,5 cm


Jo, jag vet att det gått åt fel håll-helt käpprätt alltså!!!


Nu är det nya tag! Från och med i torsdags så har jag börjat ta tag i mitt liv igen- främst kosten då det är den som felat mest. Nu äter jag ingen mat efter familjemiddagen såvida jag inte tränat och behöver äta för att bygga upp musklerna efter träning. Dock inte mycket träning just nu då motivationen inte finns, men har blivit mer vardagsmotion. Varje dag tar vi en promenad när Olle ska sova. Så det blir ungefär 45-60 minuter barnvagnspromenad.


Ska snart skriva ett inlägg till med denna veckans reslutat!


Presentation

Mot ett hälsosammare liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards