Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Veckans resultat

Av Malin - 3 juni 2013 21:57

Okej, denna veckans reslutat kommer här:


Vikt: 69,6 kg (-1,8 kg på en vecka)

Midja: 90,5 cm (+-0 på en vecka)


Idag var första dagen som jag kände sug efter något att äta på kvällen, men med lite depp i själen så blir det så ibland. Har iaf gått en promenad när Olle skulle sova och Ellen gick jämte i hyfsat bra tempo. Sedan tog vi en cykeltur bort till Svansjön och tillbaka på ca 30 minuter och barna kände om det var varmt i vattnet- vilket det var! Ikväll körde jag även bort 5 skottkärror med jord som jag gräver ur berget för att anlägga ett stenparti med växter- så roligt att skapa något själv.


Någon imorgon som ska hitta på något efter förskolan- typ bada vid Lygnevi eller lekplatsen???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 mars 2015 07:44

Ibland har man en kort dipp, ibland blir den lite längre som den blivit för mig denna gången. Den här gången har jag ramlade dit lite mer än jag borde tillåtit mig. Jag har låtit mig äta lite mer skräpmat och större portioner är jag borde. Träninge...

Av Malin - 1 februari 2015 19:51

Hej! Längesen nu!   Nu är jul och nyår förbi sen en månad tillbaka. Det är redan februari. Efter sommarens semester föll jag in i en stressperiod och gick upp lite väl mkt i vikt. Och började med viktväktarna och tappade lite vikt och fick li...

Av Malin - 18 december 2014 20:46

Vart tog tiden vägen? Nyss var det midsommar, semester och massa sol. Nu är det snart jul, grått och regnigt. OM det bara kunde komma lite snö för julkänslans skull!   Efter jul ska jag ta nya tag i mitt liv, särskilt med maten...  Jag oc...

Av Malin - 27 november 2013 19:40

Det var ett tag sen jag skrev här, och stressen som infunnit sig i mitt och min familjs liv med jobb, förskola och hemmafix har blivit för mycket för mig. Jag har inte orkat med något på kvällarna efter barnen lagt sig så nu ska jag ta mig i skinnet!...

Av Malin - 19 augusti 2013 20:51

Veckans resultat:   Vikt: 66,9 kg Midjan: 88 cm (kvällsmäting som inte riktigt tillitningsbart mått men det är ändå bra!)   Ska man se till midjan är jag numera hälsosam. En kvinna ska ju vara under 88 cm runt midjan. Vad som nu räknas som ...

Presentation

Mot ett hälsosammare liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards