Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Malin - 6 februari 2013 21:16

Kom iväg på träningen, svettades och tog ut mig. Är så skönt att känna att man orkar och att man blir starkare i kroppen. Det går åt rätt håll.


Mina älsklingar var hemma när jag kom hem, och Ellen klagade på örat. Fick i henne och Olle lite mat, och sen la de sig senare än vanligt. Brukar ju dock inte innebära sovmorgon, har aldrig blivit så när de lagt sig senare- snarare tvärtom. de kommer upp ännu tidigare. Men det återstår att se. Jag och Henrik ska iaf försöka oss nu, behöver få igen lite sömn som jag förlorade natten till idag.

Av Malin - 6 februari 2013 15:33

Tyckte jag satte en riktigt rolig rubrik, men så kändes det faktiskt. Min väg till jobbet mellan Sätila och Ubbhult går på en skogsväg och man tror att man kör i ödemarken någonstans. Och med all snö så kändes det som uppe i norra sverige, för inget grus eller salt på vägen bara plogad. Riktigt behagligt att glida fram, så fint det är i vår natur!


Jobbat, och skottade snö i 40 minuter när jag kom hem. Kändes i armarna att jag var på skivstångspasset igår. Om en stund vankas stationsträning.


I natt satt jag uppefrån klockan ett men vår älskade lilla prinsessa som skrek att hon hade ont i örat. Vi försökte med allt, men hon kunde nog inte somna om för det gjorde ont. Slutade med att mamsen fick sätta sig i Ellens säng och hon liggsatt och sov på mig. Hon fick iav sova, jag dåsade bara till ibland och det är ju inte så att man blir pigg av sådan sömn. Barna har varit hos farmor idag då Henrik också jobbat, Ellen slutade att klaga på örat för att tydligen börja klaga vid lunchtid igen. Får se hur det blir med örat, hon skulle nog få sova lite när Henrik kommer tillbaka till sin mamma- hon brukar vara bra på att sova bort sjukdom.


jag ska stoppa in två tvättar i maskinerna nu, och sedan städa upp lite. Fast ska jag vara ärlig så hade det varit så skönt att bara lägga sig i soffan!! Kanske hinner det också en liten stund??!

Ovido - Quiz & Flashcards